ابحث في تويت بوك

الجمعة، 6 أبريل 2012

LongTweetSplitter - مقسم التويتات الطويلة





 هو موقع عربي من برمجة الأخ خالد مسيعد يمكنك من كتابة تويتات طويلة دون الحاجة لتوجيه متابعيك إلى روابط خارجية لقراءة باقي التويته، كل ما عليك هو كتابة التويته الطويلة ليتم تقسيمها الى تويتات قصيرة 140 حرف وسيقوم الموقع بإرسالها على حسابك في تويتر متتابعة.
رابط الموقع : http://longtweetsplitter.com/

هناك تعليق واحد:

  1. أنا الإرهابي !!
    أنا المقتول .. أنا المسحول .. أنا المغصوب علي أمري ..
    أنا اللي قابض علي جمري ..
    أنا اللي سرقوا أحلامي ..
    أنا اللي يشهد على إرهابي سجاني ..
    ... أنا اللي عشت طول عمري ورا القضبان ..
    أنا غضبان عشان بلدي ..
    أنا قلقان على ولدي ..
    عشان صوتي مالوش قيمة ..
    عشان الظلم .. بقي حاجة عظيمة ..
    أنا غضبان عشان العسكر بيقتلني !!!
    و ماله ما يقتلني .. ما آنا الإرهابي ..
    أنا المشتوم .. أنا المتهان .. أنا اللي طالبوا برجوعي ورا القضبان ..
    في نظرهم مانيش انسان ..
    أطالب ليه أنا بحقي زي باقي الناس ..
    أنا اللي مخرب عيشة الفاسدين ..
    أنا اللي شوكة في ضهر المستبدين ..
    عشان كدة أنا إرهابي !!
    عشان كدة انا مش ناس ..
    انا اللي بموت في الميادين ..
    أنا اللي دمي شئ عادي ..
    ما أنا إرهابي ..
    أنا اللي ماتوا كل أحبابي ..
    و مش باقي غيري من الإرهابيين ..
    بكرة تشوفوا اسمي في الجرانين ..
    و مكتوب وسط أحبابي ..
    (( تم القضاء علي الإرهابي ))

    ردحذف